greetings


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 22 April 2011

tiba tba terfikir nak buat

hello! shello! hmm well since aku baru ja kat sni. so mcm a bit blank pasal blogging2 ni. err kuno skit.
tah tiba2 ja rasa nk ada blog jgk. hee. yelaa. terlalu bosan sngt duduk kat rumah ni. slalu sorang2 ja. baik layan ja blog2 ni..okay mcm biasa. introduce diri sndri. nama aku amira farhana binti amri. mira mmg common nme lah orang pnggil. tpi kat mrsm dulu kwan2 pnggil AM. sounds mcm a guy nme kan. aha ni semua nasuha lah ni. dya ckap pnjng sngt nk pnggil mira pon. sampai cikgu2 pon pnggil am..haha nvm lah. im 18.so now kira mengganggurlah. xda keja nk buat. hari2 mengadap tv,tepon.pesbook. boleh gilaaa. huu. aku tengah tungu, tunggu n tunggu ja offer nk smbung blajr nih. oii cepat la pkcik posmen hntar surat u. hmm aku ada abg n 2 adik.tapi adik2 aku pntng dok dengn aku. kira nk gduh. over plak tu. . mm aku suka hang out dengan kawan2 espacially nadya+haziq, lidya, njlaa haha memng pecah perut kalau dok lma2. merapu punya orng. tapi tkpa aku suka. boleh release tension sat. hee. oke ini ja kot. saja cuba try test posting ni.nnti2 aku update bes2 sikit noh  . (^;^)

ini nadya. time nk g knduri. kalau tak raya, knduri, mmg ssh laa nk pakai  baju kurung.hee:)

kat perth-liss. aha. najlaa suruh buat muka mcm ni. =,= layan jaa

ha ni laa nadya+haziq!hahaha opss sorry nadya

No comments:

Post a Comment